Problem z ciśnieniem doładowania turbo-octavia 1,9TDI 110KM
Ja równiez proponuje samochodowo. Czyli co Piątek 16.11.2007 r. godz. 19 knajpa Stolarnia, tak? Dobrze to wszystko poskładałem do kupy
Tylko nie mam pojęcia gdzie ta Stolarnia jest.
Problem z ciśnieniem doładowania turbo-octavia 1,9TDI 110KM
Witam. Mam problem z przekraczającym ciśnieniem doładowania turbo.Octavie jest z 2000r. typ silnika ASV 1,9TDI 110KM. Powyzej 3000obr. sterownik silnika przechodzi w tryb awaryjny. Vag wykazał błąd: wartość cisnienie turbo przekroczyła górny poziom. Rozruszałem juz kierowniczki, wymieniłem N75 i dalej tak samo . Czy moze to być przyczyną np. złego działania zaworu EGR??? Po zapaleniu silnika zawór ten sie nie rusza jedynie po zgaszeniu otwiera się na chwile i znów wraca do pierowtnego położenia. Jeszcze jedno... po rozruszaniu kierowniczek w turbo (bez jej rozbierania - za pomocą samej dzwigni) zapaliłem samochód i po przegazowaniu strasznie zaczął zarpać, tak jak by pracował na 2,3 cylindry i kopcił na niebiesko. Vag w tedy nic nie wykazał. Co najciekawsze po ponownym zapaleniu silnik dalej szarpał. Dopiero po odłączeniu akumulatora i podłączeniu po 2 minutach problem ustapił. Czy ktoś spotkał sie moze z podobnym przypadkiem???
Witam
Niech ktoś wyłączy silnik i wtedy zobaczysz czy sie rusza dzwigni i zamyka EGR. Jak zamyka to zaczy że jest sprawny.
Pozdrawiam
PS może przez syf który sie tam zbiera gdzieś sie przycieło dlatego silnikiem szarpało bo niebyło w pełni otwarte.
Komentarz